sreda, 17. november 2010

Se sem ziv!

Verjetno se sprasujete kje hudica sem z objavami!
Zadnje 3 ali 4 mesece sem bil zelo zaposlen...naj zacnem tako...

Konec avgusta se nam je skotilo 6 zdravih Beaglov. Bil sem ob porodu vseh malih razgrajacev, petega sem  moral izvleci iz ker je sel ven z nogami. Od poroda je minilo dobrih 10 tednov in smo oddali 5 kuzkov, ostala je se ena samica, ki pa od vseh malih norcev najbolj uziva, saj se druzi vsak dan z mamico, ta pa jo najbolj uci saj je bila doma prej taka guzva, da ni imela casa za nobenega izmed njih ker so bili tecni z naskakovanjem na mleko.














Kot vsako leto se pred zimo odpravimo nabirat kostanj, da si naredimo topel domek z prdci. Tudi tokrat smo ga nabrali preko 15kg.  Ni kaj, dobra letina na Krasu.













V zacetku septembra so prisli na obisk Irenini sosolci iz Ceske. Odpeljala sva jih na ogled najlepsega dela Slovenije, Bovec, Soca, Most na Soci,...zelo jima je bilo vsec.
Da ne omenim kako je bila Soca mrzla....













Zdaj pa se glavni razlog zakaj sem bil tako odsoten od blog-a.
Prisel je cas ko se mora clovek odlocit, da oddite zivet na svoje, konec vikend studenckega zivljenja. Nisem student, ampak je bilo pac tako zivljenje, da se ob koncu tedna vrnes k mami na obisk in da ti ob odhodu v mesto da kako zmrznjeno minestrico.
Z Ireno sva se odlocila, da je prisel najin cas da greva na svoje in si nekaj kupiva, da bo res najino in da bova z vso ljubeznijo vlagala in upgrejdala vsak koticek sob.
Naj povem, da je ta drzava totalno v k*** ker vsi reklamirajo kako je lepo in lahko dobit kredit ampak ko se vsedes v banko in prilozis vse papirje, ki ustrezajo zakonu in njihovim pogojem, se stvar zalomi in seveda v zadnjem hipu, dnevu stvar uredis. 
S pomocjo starsev in ostalim druzinskim clanom sva dobila kar sva zelela, seveda je bila to najina zelja da oddideva na samo. 
Vesel sem, da imava take starse, ki nama pomagajo, da so nam vskocili v pomoc.
Veliko zahval gre tudi najinim prijateljem, ki jih ne bom poimensko imenoval, saj sami vedo kdo so. Za vsako njihovo pomoc, idejo sva zelo hvalezna.
Nekaj slik najinega duplexa! 
"predelava kuhinje"













"letni vrt" se je spremenil v malo barvarnico













"soba za goste" kot tudi igralnica, pisarna













"pogled na Triglav in Kamniske Alpe", zal ta dan ni bilo jasno nebo













"Tata Rade in Brane" letni vrt (kaos)













To pa sem jaz po vseh tem casu.




Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...