ponedeljek, 26. april 2010

200m in ze zadihan

Ko sem se zbudil sem pomislil, da bom imel manj zateceno in pol elegantno stopalo. Nic od tega! Se vedno enako kot vceraj, zateklo, ampal danes je lepse barve, kot mavrica! Mogoce bo jutri se lepse :)
Odpravil sem se do Irena ker snema film v Vipavi, ko sem prispel tja z berglami sem bil cisto zadihan in roke so me bolele za pop***.
Popoldan sem se z osebnim soferjem (bratom) odpravil v LJ pogledat na firmo, med tem pa je prisel decek iz MB ker ga je zanimala kitara in jo je nato tudi kupil.


1 komentar:

  1. toplo priporočam obisk kakšnega fizioterapevta (mesesnel)k ima mal več pojma ku pa klasični dwhtrji... ker ti znajo za zmirej zjebat nwogo.. še posebej če imš natrgane vezi
    lp
    Jani

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...