četrtek, 4. marec 2010

G.U.A.R. prđekt

Samo (ex-Entreat bodnar) si je domislil, da bi zdruzil vse glasbenike iz Goriskega konca za skupni glasbeni projekt, ki vsebuje skoraj 60 modelov. Od metalcev do rokovcev je povabil tudi mene. Potek je bil tak, da je Samo izbral/poslal komad in si ga zvadil in posnel. Zal imam zajeban okus pri glasbi in sem komad zavrnil. Ponudil sem se, da naredim svoj komad in ce mu bo vsec ok drugace pa vseeno hvala za povabilo. Tukaj si lahko potegnete komad, ki se ni dokoncna verzija. Bodne+kitare sem sam sestavil v programu Logic Pro.

2 komentarja:

  1. joooj, kak si lepi tule! pa tui psenico mas...! samo me zanima gdo te je sliko, cuj? *

    OdgovoriIzbriši
  2. ja pa nisem vedla, da ma tudi mikla svoj blog. bomo brali in gledali. pa sem se že spraševala, kdo je tale kmet na sliki :-)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...